miercuri, 13 noiembrie 2013

Tapiterie plafon desprinsa

Golf III VentoIan 2012plafon - Golf III Ventofeb. HELP - Tapiterie plafon prabusita - Tehnic (MKMK2)Apr 2004Mai multe rezultate de la vwforum. Tapiterie plafon desprinsa - Forum ClubOpel.

Discutie despre Tapiterie plafon desprinsa din sectiunea Ingrijire si Intretinere. Salut, Are cineva idee cu ce solutie se poate lipi tapiseria desprinsa?


Doar plafonul are un strat subtire de burete. In masina era un dezastru total, iar tapiteria de pe plafon era rupta.

M-am interesat cat m-ar costa sa retapitez plafonul. Modalitare de demontare si extragere din habitaclu a plafonului.


Dupa cum stiti unele plafoane sunt compuse dintr-un burete pe care e lipita panza. Datorita trecerii timpului, etc panza cedeaza foarte usor de . De citeva zile pinza de pe plafon s-a dezlipit si imi atirna in cap. Deschid acest thread cu rugamintea a fi ajutat in urmatoarea problema:Aveam tapiteria dezlipita in doua locuri la plafon in zona din spate . Am o problema la plafonul masinii (Audi 80; '90; 6TD; 2500km).


It, masina merge si arata ft bn cu exceptia plafonului care imi sta pe . Tapiterie plafon Opel Astra Anunturi Tapiterie plafon Opel Astra din Dezmembrari oferite de Particulari si Parcuri de Dezmembrari.

Scoti plafonul de pe masina , pe urma dai jos panza si o lipesti cu prenadez. Nu este mai simplu sa luati alta tapiterie de la Cipilika? De obicei cade tapiteria dupa ce a fost spalat plafonul(dupa 1-ani) asa am patit la fosta masina. Lipirea este doar o soluţie temporară, rezolvarea problemei constând în restaurarea tapiţeriei plafonului şi a stratului de spumă de protecţie.


Aceeasi problema am si eu, mi se pare ca ese unul dintre . Lovituri pe plafon, capota; sticla lampa semnalizare dreapta. Am o problema cu panza de pe plafon se desprinde.


Stâlpul e ok,balamaua s-a desprins cam mm de stâlp,dar portiera nu s-a dus de tot peste cap,ca altfel era desprinsă de tot,se inchide dar . Pereţii posteriori desprinşi pot fi remontaţi în cel mai scurt.