luni, 26 august 2013

Saltea patut bebe pareri

Salteaua este la fel de importanta ca si patutul bebelusului, de aceea. Eu tot citesc pareri bune despre saltelele pe baza de cocos.


Dupa doi ani a trebuit sa o inlocuim pentru ca deja facea adancituri si nu e ok.

Persoanele interesate sa afle unde gasesc cea mai buna saltea din cocos pentru patut de bebe se vor afla mai intai in situatia de a discerne si de a selecta . Saltea pat copii anipostăriNov 2012IKEA pentru copiipostăriMar 2008am gasit saltea din fibra de cocos. Ce Saltea Recomandati Pentru Patutul Lui Bebe!


Forum › Cafeneaua mamicilor › Bun sau rau?

Sept 2010Patutul pentru bebeOct 2008Saltea bebefeb. Primul argument: eu am avut saltea din iarba si nu am murit.


Avem patut de lemn si i am luat aparatori initial pentru senzatia de culcus pe . In curind va trebui sa o mut pe Sara in partea de jos a patutului si trebuie sa caut o saltea pe masura. Puteti sa-mi spuneti la ce ar trebui sa fiu . Salteaua copilului are, in primul an de viata, rolul cel . Buna tuturor, Am si eu o intrebare: Ce saltea ati alex pentru patutul bebelusului vostru?


Cuvinte cheie: saltea bebe, saltea patut, tipuri saltele bebe.