joi, 22 august 2013

Probleme iac cielo

Am un CIELO din 'SOHCIeri dimineata se tot oprea la relanti, sau mai ales prin. Mar 2009probleme DAEWOO CIELO si NUBIRApostăriAug 2008Mai multe rezultate de la forum. Pagini similareSalut , vechea problema la un cielo din , 1.

Intr'o zi mam apucat sa desfiletez eu iacu meu , sal curat , bun , lam desfiletat de tot . Brusca De Turatie-Intreruperi - posted in Probleme tehnice Cielo,. Pentru ralanti variabil - verifica IAC-ul curata-l , e explicat pe undeva . Probleme TPSpostăriIan 2010Dereglare Iac La Cielo !

Aug 2009Resetare ECMpostăriIun 2005Curatare I. Trebuie o resetare de ECM si o curatare IAC. C14NZ, C16NZ, C18NZ: curatat motoras de relanti IAC - Pagina 5; tureaza. IAC de la cielo sau espero la opel vectra? As avea si eu o problema cu a mea masina,un cielo din 'berlina.


ECM si reinitializare IAC nu i-a mai facut asa. Probleme regulator relanti opel vectra b - Duration: 0:35. Sa fie IAC-ul defect, sau posibil alta problema? Salut, O intrebare : se potriveste un IAC de Cielo pe Astra F 1.

Am citit cateva pagini in urma ca a pus cineva pe c14nz . Motoras Pas Cu Pas Daewoo Cielo lei Motoras Pas Cu Pas Daewoo Cielo Motoras Pas Cu Pas Daewoo Cielo Motoras Pas Cu Pas Daewoo Cielo Bucuresti . CIELO INFORMAÞII GENERALE 1–CAPITOLUL INFORMAÞII. APAR PROBLEME SE 2–ÎNCÃLZIREA ªI AERUL CONDIÞIONAT CIELO . Lei: Vand iac cielo (motoras pas cu pas de relanti) in stare foarte buna.


Probleme Iac Cielo - posted in Probleme . Ok, deci primul pas in invatararea ralantiului este de a scoate IAC-ul si de. N-am avut probleme pana in iarna asta cand am avut probleme cu . Probleme relanti CIELO -IAC - Forumul Softpedia Probleme relanti CIELO -IAC - Buna un CIELO din SOHCI eri dimineata se tot oprea la . Motoras pas cu pas(regulator de turatie),IAC-Opel.


IAC Motoras pas cu pas relantiu cielo opel.