joi, 10 mai 2012

Frigider indesit reglare temperatura

FUNCŢIONARE FRIGIDER pentru a regla temperatura din frigider: mai cald. ECO este temperatura optimală cu consum energetic redus. REGLAREA TEMPERATURII la valori mari, cu frigiderul plin ºi . Aşezarea butonului regulatorului de temperatură în poziţia „○” nu este suficientă pentru. Butonul se utilizează pentru reglarea temperaturii în frigider.


Utilizaĺi acest buton pentru a regla temperatura din. Sunt disponibile următoarele poziĺionări:.

Atunci cand scazi temperatura din frigider, procesul de inmultire al. Am si eu o problema cu un Frigider Indesit;. Incearca sa te joci putin cu butonul de reglaj al temperaturii. Temperatura frigider - posted in Electrocasnice: Cum poti seta. Consum mare frigider - Depanari casnicepostărifeb.


Comanda frigider cu termostat electronic home-made. PROBLEMA COMBINA FRIGORIFICA INDESIT BAAN - Forumul Softpediaforum. Am cumparat acum saptamani o combina frigorifica Indesit BAAN 13. Am dat mai tare,si tot degeaba,oricat as da temperatura,in frigider. Aha,tu ai modelul ala simplu fara beculete sus si doar cu un buton de reglaj. Ce model de combina frigorifica functioneaza sub.


Iul 2013Functionare frigider iarna in camera neancalzitapostăriDec 2011frigider racirepostăriOct 2010Termostatul de la frigiderpostăriMar 2005Mai multe rezultate de la forum. Selectorul de reglare al temperaturii nu este poziţionat în mod corect. Am si eu o intrebare, am un indesit de 6ani si de cateva zile aud niste . Este profitabil să înlocuiţi frigiderul mai vechi de zece ani – deja a cheltuit mai mult decât dublu faţă de unul.


Temperatura mediului ambiant afectează atât consumul de energie cât şi performanţa aparatului frigorific.