marți, 15 mai 2012

Bait pentru pui la rotisor

Savoarea de pui la rotisor si culoarea rumena te provoaca sa gusti macar putin din bunatatea aia, dar. De ce sa cumperi, cand ti-l poti pregati . Marinata sau baitul pentru pui consta intr-un sos in care carnea cruda urmeaza a fi tinuta timp de mai multe ore pentru a se imbalsama cu diferitele arome ale . Se pune puiul în rotisor, se fixează bine şi se mai unge cu puţin ulei, ca să se . Ingrediente: pui de kg-kg, sare, piper, legatura de patrunjel, cimbru, linguri ulei, . Pui la cuptor fraged si suculent, marinat cu legume si mirodenii.


Un pui la rotisor poate fi acel buuun, mai ales daca este pregatit de tine.

Am doua randuri de poze, poza mare de mai sus e ultimul pui la rotisor facut, iar pozele mici sunt din prima tura de pui la rotisor. Zilnic se învârt pe rotisor mii de tone de carne sub formă de pui, curcan, vânat, porc, vițel, oaie, shaorma, kebap sau gyros. Ieri am avut vreme bună așa că am încins din nou grătarul Weber, despre care un prieten spune că-i un Harley Davidson al grătarelor.


Ingrediente: pui sare, piper cimbru linguri ulei o lingurita boia de ardei linguri bere verdeata uscata. Se prepara un bait pentru uns puiul format din ulei de masline, piper macinat, boia . Iata o reteta foarte gustoasa si consistenta – pui la rotisor (numai sa aveti rotisor la cuptor).


De cate ori imi vine ideea, sa pregatesc ceva la rotisor, imi aduc aminte, cu vadita iritare, de pacaleala trasa mie, de constructorul aragazului . Intr-un bol se amesteca usturoiul pisat cu patrunjelul, boia dulce si iute, rozmarinul, delikatul si piperul. Dragii mei, nu-i asa ca uneori chiar nu mai stim ce sa mai gatim?


Alături de iepure am mai pus pe rotisor pui , raţă şi porumbei. Acum depinde, daca iepurele a stat in bait, se da cu el, daca nu, se da cu ulei.