marți, 12 iulie 2011

Trimmer electric cu disc si fir

Sistem de taiere, Cu fir dublu, Disc cu dinti. Cumpara Coase electrice si Motocoase de la eMAG la preturi avantajoase. Trimer electric pentru tuns gazon cu lama si fir, Raider RD-EBC0 12W.

Modalitate de taiere cu un singur fir cu doua fire disc disc si fir. Trimmer electric Ikra Mogatec RT 21A- Easy Trim. Eu am unul cu benzina si fir, care ajuta ca trimmer, dar nu ajuta la. Astea electrice nu au posibilitate de disc, ci numai de fir, dar se pot pune .

Recomandare coasa electrica (trimer)postăriApr 2016Trimer sau motocoasa? Motocoasa electrica Preturi, Oferte, Motocoase Magazine, Motocoase.


MTD 1000W beneficiaza de lăţimea de lucru cu disc de cm si cm cu fir. Anul trecut mi-am luat o coasă electrică pentru iarba din curte. Azi am găsit în Real fir mai gros și mai ieftin: lei pentru metri.


Mosor trimmer cu fir motocoasa electrica tambur. Trimmer este prevazut cu lama diniti si fir. Brico Depot iti ofera TRIMMER ELECTRIC LP-GT2W in depozitul din Militari la pretul. Sistem de tăiere: lamă şi fir; Lăţime tăiere: cm; Greutate: 8.