luni, 11 mai 2015

Saratele presate

Reteta Saratele la presa din categoria Aperitive. Se pune cate o biluta de aluat in centrul formei si se preseaza. Saratele presate - postat în Am o nelamurire: Stie cineva o reteta de saratele care se fac la presa incinsa? Sărățele românești, cu cașcaval sau telemea, cu chimen sau cu mac, perfecte cu o țuică bună, cu vin, cu bere sau…ca atare. Incingeti presa pentru saratele si coaceti saratelele pe ran cate 2-3. Pentru azi v-am pregatit Saratele cu Chimen!


Nu stiu cati dintre voi mai aveti presa dar poate macar bunicii au mai pastrat-o.

Te-ar mai putea interesa: saratele, saratele cu untura, saratele cu branza, saratele chimen cu untura, saratele aragaz, saratele chimen presate, saratele cu . Te-ar mai putea interesa: saratele, saratele cu untura, saratele cu branza, saratele chimen cu untura, supa de chimen, saratele aragaz, supa chimen ardeal, . Din Casa (Partea 2) Saratele presate . Si am facut o portie de saratele iar maine mai pregatesc eu ceva. De foarte multi ani mi-am dorit o presa pt saratele si acum vreun an am . Oarecum la fel fac si eu saratelele, numai ca in loc de iaurt pun smantana lichida, iar in loc de chimen, pun susan.


Ingrediente: - 2g margarina sau unt sau untura, - 2g branza de oi la sare, - oua, - g drojdie si lg lapte caldut, pt a inmuia drojdia - faina cat cup. Retete culinare : Saratele cu branza la aparatul de vaffe, Reteta postata de.


Biscuiti cu sunca presata si cascaval, la aparatul de gofre.

Sărăţelele făcute în casa pot reprezenta un aperitiv perfect de post atunci când ai musafiri, scrie andreioprea. Saratele cu seminte de susan si in Solaris.