miercuri, 27 mai 2015

Palette saten deschis auriu

NOUA vopsea de păr Palette Permanent Natural Colors Creme îmbogățită cu uleiuri și . NOUA Palette Intensive Color Creme cu Ultimate Keratin. Intensive Color Creme EBlond Super Deschis.

Schwarzkopf Palette Intensive Color Creme NSaten Deschis Rla eMAG,. Vopsea de par Palette Intensive Color Creme HSaten Auriu, 1ml la eMAG, pret avantajos.


Vopsea de par Palette Permanent Natural Colors 6Saten Deschis, 1ml la eMAG, pret avantajos. Atunci cand am primit vopseaua spuma de la Palette am fost foarte incantata.

Eu cred ca se putea cel mult numi saten auriu pentru ca deja nu mai are. Am patit exact la fel cu nuanta 500- saten deschis. Vopseaua de par Palette HSaten Auriu acopera perfect si permanent firele de. Blond Deschis, Blond Inchis, saten Mediu. Am deschis topicul asta ca sa incercam sa ne folosim de. Iti recomand aceeasi vopsea Palette Deluxe Gold Gloss sau Intensive Color Creme.


Vopsea Palette Deluxe Șaten Ciocolatiu 7(poze înainte și după vopsire). Schwarzkopf Palette permanent natural colors Vopsea de par crema 7Saten auriu ciocolatiu . Palette Intensive Color Creme N- Saten Deschis.

Palette Permanent Natural Colors 7- Saten Auriu. Palette Permanent Natural Colors 7- Saten Auriu Ciocolatiu. Palette Permanent Natural Colors 6- Saten Deschis. Transformarea lui din auriu in portocaliu, batai de cap cu vopseaua si mereu.


Bineinteles ca in poza AFTER nu e deloc un saten deschis ci mai repede un . Am ales impreuna doua cutii Palette, un Nblond inchis si un Nsaten deschis. Parul meu natural era castaniu auriu, daca pot spune asa, insa cu . Vopseaua Palette Intensive Color Cream W6-Ginger. Parul meu natural este saten si a fost vopsit negru albastrui timp de ani. Vopsea de par Palette Intensive Color Creme N4-Saten Deschis.


Vopsea de par Palette Intensive Color Creme H6-Saten Auriu.