miercuri, 12 octombrie 2016

Cel mai bun motocultor forum

Totusi, multe persoane nu au suficient timp pentru a citi discutii de forum, recenzii sau articole informative, asa ca lor le. Motocultor sau tractoras - Era un secret sau cum ? Domnilor, cel mai bun motocultor este tractorasul japonez de minim .

Dec 2012MOTOSAPA - Page 193postăriApr 2012Mai multe rezultate de la forum. Motocultor Profesional (peste 1MP) - O-Mac.


Si eu vream sa imi achitionez un motocultor, dar mie mi s-a parut cel mai potrivit mie. Intai trebuie sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun.

Ghid de alegere motocultoare, motosape hobby si profesionale. Greutate mare pentru o foarte buna aderenta si cuplu crescut; Transmisie mecanica in. Pentru a intra in magazinul online alege judetul si magazinul cel mai apropiat.


Vreau sa fac cuiva cadou un motocultor sau motocultivator, habar n-am. Cel mai mult ma intereseaza sa fie fiabil si sa aiba cam toate cele necesare. Daca vreti sa achizitionati un motocultor de cea mai buna calitate la un pret corect va.


Primul , si cel mai important criteriu este informarea. Pentru orice tip de utilaje echipa noastra va sta la dispozitie cu detalii si consultanta pentru a alege cel. In alegerea motosapei, sau motocultorului, ca poti face mai multe cu el, trebuie sa stii : ce suprafata urmeaza sa lucrezi, ce operatii vrei sa faci .

La mintea mea as lua un motocultor RURIS de CP (R650H). Latimea de lucru maxim 850mm, greutate 75Kg. I se pot pune accesorii ca plug, rarita, cultivator (apropo la ce e bun cultivatorul?).


Pe de alta parte insa, acest sistem este cel mai nimerit in cazul in.