luni, 18 aprilie 2011

Poxilina lipeste plastic

Despre adezivii comercializaţi în românia. Deşi scrie că lipeşte plastic şi rezistă la temperaturi cu minus. Poxilina produs marketat - S-a spart o teava acasa.

Iun 2013Lipire plasticpostăriMar 2012Care stiti un lipici foarte bun? Iun 2011Fisura rezervor benzinapostăriApr 2004Mai multe rezultate de la forum. Lipit Plastic - posted in Service si intretinere curenta: Am rupt oglinzile la ATV, si pana imi vin.


Am incercat sa le lipesc cu Bison Epoxy Universal transparent, dar nu a tinut.

Solutie lipire urechiusa prindere carenapostăriIul 2013Ciment plastic. Ian 2012Rezervor Polipropilena - Discutii generale enduro si. Iun 2010Smacuri de lipitpostărifeb.


Am incercat eu sa imi lipesc oglinda din plastic cu poxypol si cu byson special pt plastic si a cedat dupa 2 . Adeziv universal Poxilina g la cel mai bun pret acum la Dedeman. Rezistenta la temperatura (grade C): 100 . Picatura cind lipeste, nimic, nimic n-o dezlipeste . Dec 2008Buba radiatorpostăriOct 2007Rupt plastic radiator racire. Are cineva idee cu ce pot şterge urmele de poxipol?


Solutia 3: ( sigur nu lasa urme ) lipesti pe toata usa alt material plastic, astfel incat sa o . Salut Are cineva habar cum se lipeste un radiator auto din plastic? Stie cineva pe cineva capabil sa faca o . Radiatorul are porturile din plastic, deci pica faza cu sudura. Cumpara poxipol transparent care lipeste in 5min. Poxipol la plastic nu e cel mai bun, dar tine foarte bine.


Am lipit radiator cu Poxilina,a tinut cu apa,dar cind am pus antigel,nu a mai. Super adeziv ce lipeste metal, ceramica, cauciuc, lemn si altele in doar minute.


M-am gandit la poxipol transparent, silicon, picatura. Plasticul pe metal vrei să—l lipeşti sau plasticul e rupt şi vrei să—l . Poxipol metalic este un super adeziv ce lipeste metal, cauciuc, lemn, fier si.


Daca nu, usuca bine locul si cu un tub de locktite si o bucatica de cauciuc sau ce gasesti prin casa lipesti si tii apasat cam 10-sec.