miercuri, 2 martie 2011

Aparat alungat soareci forum

Tot despre acest aparat antisoareci minune - Am luat si eu un aparat asemanator de. Cel mai bun si performant aparat anti-soareci e PISICA.


Aparat antirozatoare (soareci, sobolani)postăriIun 2011aparate cu ultrasunete pentru soarecipostăriNov 2010Aparat pt indepartat soareciipostăriIan 2007cum scap de soarecii din peretipostăriNov 2006Mai multe rezultate de la forum.

Aparate cu ultrasunete impotriva rozatoarelor si dihorilor? Am si eu aparat pentru soareci si nu e bun de nimic…roade . Radarcan 6RC - Dispozitiv cu ultrasunete impotriva rozatoarelor, soarecilor, sobolanilor, gandacilor.


Am pus aparate cu ultrasunete contra rozatoarelor si o capcana in.

Soarecii mancau,ca era faina,se facea un dop in intestine si mureau,ca . Bine ati venit pe forumul iubitorilor porcusorilor de Guineea! Am auzit ca ar fi niste aparate cu ultrasunete care ar tine rozatoarele la . Acest aparat ultrasunete impotriva soarecilor a fost conceput pentru alungarea rozatoarelor, departe de zona desemnata prin emiterea undelor . Merita sa-mi iau un aparat cu ultrasunete contra soarecilor ? Aparat cu ultrasunete anti-rozătoare 4m², P7816.


Eliminaţi din casa dumneavoastră şoarecii, şobolanii şi alte rozătoare!