marți, 15 martie 2011

Argintul viu video

Rating is available when the video has been rented. This video previously contained a copyrighted audio track.

Argintul viu este o practică veche, despre care se spune că aduce răul. Vezi cum știi dacă ți s-au făcut astfel de vrăji. Sărulești mi-a zis: Ai argint viu și pe diavolul .

Pagina din - Argintul viu - publicat in Practici si experiente: Mercurul stiu eu de la chimie ca se afla in stare lichida doar la presiune . Argintul viu este un nume popular pentru mercur. Am fost uimiţi ce am găsit sub plăcile de marmură'' - VIDEO.


El i-a spus mamei că mi s-a făcut vrăji cu argintul viu ca să mor. Părintele Argatu care i-a spus că am argintul viu şi m-a salvat.

Mihaela Borcea zice ca nu a scapat de argintul viu din corp. Despre vraji sau descintece, inca din cele mai vechi timpuri exista documente care atesta menirea acestora de a produce efecte miraculoase.


Am vazut oameni care aveau argintul viu in ei! Au fost la doctori si dupa toate analizele le spunea ca nu au nici si cu toate acestea ei se . Vizionați instant 2înregistrări și 1de ore video HD.


Aplicatii practice privind dezlegarea de argintul viu . Eu am argint in conditii optime e impecabil, si straluceste la fiecare dus pe care il fac, daca vrei sa te lamuresti imi lasi id si ti le arat: am unul la . Cum poate scapa cineva de argintul viu mercur Sa spunem ca am avut rabdare si am facut psalmii, am chemat pe cineva sa-mi faca sfestanie . Lya RO - Inregistreaza-te si adauga sau distribuie fotografii, video-uri, articole si promotii, dezvolta. Multa vreme ma intrebam, ca daca ar fi reala chestia cu facatura argintului viu, cum naiba il trimit astia la drum?


In popor, se spune ca argintul viu poate fi luat prin doua moduri: fie ti se pune in farfuria cu. Farmece pentru trimiterea bolii în trupul cuiva se fac de către vrăjitoare cu argint viu. Vrăjitoarea descântă argintul viu și-l trimite .