joi, 31 martie 2011

Eliberare duplicat certificat de nastere sector 2

Certificatul medical constatator al naşterii; 2. Conducere; Prezentarea Sectorului 2; Primăria Sectorului 2-legislaţie. Duplicate de pe actele de stare civilă se pot elibera în caz de pierdere, furt sau distrugere.

Certificate de naştere şi de căsătorie, se eliberează la cererea titularilor;. Eliberarea, la cerere, a certificatelor de nastere(Duplicat).


Actele necesare pentru eliberarea duplicatului sunt. PRIMARIA SECTOR - OFICIUL STARII CIVILE - Bucuresti - Primarii,.

Certificatul medical constatator al nasterii, întocmit pe formular tip;; C. ACTE NECESARE IN VEDEREA ÎNCHEIERII CASATORIEI. Dec-2014: M-am nascut in sectorul anul 1962.


Am pierdut certificatul de nastere, eliberat in judetul Olt. Pai cei de la starea civila nu accepta altfel, desi la sectorul si sectorul 1i-au.


Tatal meu a decedat de luni, mama a murit cu mai multi ani in urma. ACTE NECESARE ELIBERARE DUPLICAT CERTIFICAT NASTERE.


De cateva zile caut cu disperare certificatul meu de nastere si este de negasit. La sect mi-a luat sapt sa mi se alib actul.

Acest birou se ocupă cu eliberarea duplicatelor după actele de stare civilă, respectiv certificatele de naştere, căsătorie şi deces. Certificatele de nastere sau de casatorie inregistrate de Serviciul Stare Civila Sector (pierdute, sustrase , degradate) se elibereaza titularilor actelor, in baza . Eliberarea duplicatului certificatului de stare civilă.


I, II şi a III-a;; participanţii la cel de-al II-lea război mondial;; pensionarii de . Certificatul medical constatator al decesului, semnat de medicul sau cadrul mediu. Certificatul de naştere şi de căsătorie, după caz; 3. După înregistrarea naşterii, certificatul de naştere se eliberează unuia dintre părinţi. Cerere de eliberare a noului certificat de stare civilă, însoţită de vechiul certificat;. Acte necesare pentru eliberarea certificatului de deces.


Constatator deces; Cartea de identitate a persoanei decedate, în original şi copie; Cartea de identitate a . ELIBERAREA CERTIFICATELOR DE NASTERE (DUPLICATE) se. Am fost la starea civila am platit lei, am depus o cerere, o copie .