vineri, 8 ianuarie 2016

Bambus ingalbenit

Una intre problemele majore cu care se confrunta persoanele care detin un bambus este ingalbenirea tijei sau a frunzulitelor. Una dintre problemele cel mai des intalnite privind buna dezvoltare a bambusului consta in ingalbenirea frunzelor.


De asemenea, un bambus bolnav va incepe prin a i se ingalbeni frunzele.

Daca totusi, cu toata grija, o parte din bambus se ingalbeneste, . Daca o parte din bambus se ingalbeneste taie partea galbena si repune bambusul in apa. In urma cu cateva luni am primit o tulpina de bambus norocos cu tulpina introdusa intr-o.


Unul s-a ingalbenit treptat, incepand de jos in sus.

Am un bambus norocos care a incepe sa se usuce la capat. Imi place tare mult si nu vreau sa-l pierd. Primul semn că un bambus este bolnav, este atunci când tulpinile şi frunzele se îngălbenesc. Un bambus sănătos are tulpina verde, tare.


Am cautat documentatie legata de ingrijirea bambusului si nu prea am gasit, cu exceptia unui articol mic unde scria ca ingalbenirea frunzelor . BAMBUS NOROCOS - Bambusul este considerat a fi o planta ce aduce noroc. In cazul in care crenguta s-a ingalbenit trebuie s-o taiati pentru ca nu este un . Insa planta care se vinde cu numele de bambus, tunsa si aranjata in. Daca crenguta s-a ingalbenit, nu puteti decat s-o taiati pentru ca nu este .

Bambusul norocos este o planta foarte rezistanta, astfel ca eventualele probleme care apar si care ii afecteaza aspectul sau sanatatea tin de ingrijirea de care . Am primit un bambus cadou, din ala format din mai multe crengute. Problema e ca daca crenguta s-a ingalbenit nu puteti decat s-o taiati . Una dintre problemele cel mai des intilnite consta in ingalbenirea frunzelor.


Comentariile cititorilor la articolul Comentariile articolului Bambus. Am uitat de ei timp de vreo doua saptamani, iar la unul dintre ei i-a ingalbenit mult varful cu . Ingalbenirea frunzelor poate fi cauzata de actiunea directa a razelor de soare sau . Despre bambus se spune că se îngrijeşte uşor.