luni, 13 februarie 2017

Indesit wie 127 erori

Dacă maşina nu funcţioneaza corect aceasta da erori de soft in diferite. Am o masina de spalat indesit wite 1si a aparut eroarea Fce ma . Indesit WIE 1cu eroare F-- posted in Depanari casnice: Buna seara!

Am aceasta eroare la masina de spalat din titlu, care se comporta . Indesit WIE 1- ElectrocasnicepostăriApr 2016Eroare F-masina de spalat indesit wixe147. Nov 2015Indesit WIXE 1- eroare Fdupa prima evacuare a. Mar 2015Problema masina de spalat indesit wie - Depanari.

Check that the taps are on or if the drain hoses are kinked. Erori - coduri service masini de spalat Whirlpool FProbleme alimentare cu apa sau presostat blocat. Verificati functionalitatea electrovalvelor. Exista undeva o lista a codurilor de eroare si semnificatia lor?


Indesit wie 127x - Forumul Depanatorilorforum. Ma poate ajuta cineva cu privire la aceasta eroare? MODUL ELECTRONIC INDESIT PROGRAMAT wil85. CODURI DE EROARE PT MASIAN DE SPALAT DAEWOO.


Coduri de eroare masini de spalat Indesit.

Pentru mai multe informati dati CLIK pe sigla Indesit. Magazine şi preţuri - Masini de spalat Indesit WIE 1de la RON! WIE127) Viteza maxima de centrifugare: 12rpm Capacitate: kg Clasa de. Dar nu da mereu aceasta eroare, merge prima spalare iar la a doua da eroare sau citeodata da. Mircea; Masina de spalat indesit wie 1imi da eroare f-07.


Buna, Am o masina de spalat indesit model wie 127. O am de ani, dar de un an si ceva uneori da eroare ( eu asa o numesc), deoarece pe . O WIE 1X lãrgime 5cm înãlþime cm profunzime 5cm de la. Dacă ați găsit erori sau inadvertențe în descrierea mărfurilor, vă rugăm, scrieți-ne. INDESIT WIE 127: Comentarii utilizator, studii şi teste, caracteristici, INDESIT WIE 1comparaţie a preţurilor.


Inchizator hublou masina de spalat Indesit Producator: Categoria: accesorii Cod produs: 49267Inchizator hublou pentru masini de spalat Indesit, modele WIA . Am si eu o problema la o masina de spalat Indesit WIE1ii da urmatoarea eroare, cand trebuie sa evacueze apa F05. Issue: Washing machine is not operating – some or all functions are not selectable.