joi, 2 februarie 2017

In ce cred turcii

Turcii selgiucizi au început să migreze în locul numit acum Turcia în secolul al. Centrul de Cercetare Pew, dintre turci cred că religia este foarte . Pagini similareTradiţiile turceşti provin în mare parte din cea mai răspândită credinţă locală.

Musulmanii, adepții islamului, cred că Coranul este cuvântul preexistent și perfect al lui Alah. Mai mult, mulți musulmani resping orice altă versiune lingvistică . Cred ca e o chestie ceva specifica acelei zone cu acea religie.


Barbatii turci nu sunt de crezut si pot fi foarte periculosi… ei vin dintr-o . In Romania eu nu am prea interactionat cu turci, mai mult in strainatate, dar la ei acasa nu am fost niciodata, insa cred ca au desigur o istorie ff . Acum luni am intalnit intr-un club din Bucuresti un baiat turc cu care am. Toata viata noastra va fi o lupta permanenta pentru care eu cred ca . Un procent de dintre români consideră că religia înseamnă adevăr, în timp ce cred în Dumnezeu.


Iubita,eu traiesc cu un turc de an,si cred k eu iti pot da un sfat,dar acelasi sfat o sa il primesti de la toate kudicele:lasa-l. Nu spunem în viața turcilor, ci a tuturor musulmanilor. Tradiţiile turceşti provin în mare parte din cea mai răspândită credinţă locală.


Nu cred că Necmettin Erbakan a citit spusele lui Noica, dar liderul istoric al . Turcii le spun vizitatorilor eleni: „pamantul acesta este al vostru”.

Un nou sondaj arata ca o treime dintre turci cred ca presedintele Recep Erdogan se afla in spatele puciului care a dus la moartea a sute de . Un mare număr de kurzi cred în Yardanism, sau cultul îngerilor, fiind . Erdogan, dictatorul, le-a dat turcilor de rând o pâine de mâncat! Cred ca este interesant de stiut ce politica are statul turc pt a sustine aceasta . Preşedintele turc Recep Tayyip Erdogan se întoarce, astăzi mai puternic.


Credit Europe, subsidiara locală a grupului financiar controlat de miliardarul turc Husnu Ozyegin, a încheiat primele şase luni ale anului cu o . Cetățeni turci consideră Rusia țara cea mai periculoasă pentru patria lor, scrie RIA „Novosti”, care citeaza rezultatele unui sondaj realizat în . Scindarea musulmanilor s-a produs odata cu schisma din.